|
פתיחת עסק-הוראות ניהול ספרים
|
|
ראשי > פתיחת עסק > פתיחת עסק-הוראות ניהול ספרים |
|
פתיחת עסק-הוראות ניהול ספרים
|
לאחר פתיחת העסק ברשויות המס יש לנהל את ספרי חשבונות כחוק על פי הוראות ניהול ספרים של מס הכנסה.
הוראות ניהול ספרים מתחלקות לתוספות שונות כך שעל כל בעל עסק לאחר פתיחת העסק ישנה חובה על לנהל את ספריו
על פי הוראות ניהול ספרים החלות עליו באופן ספציפי.
כל תוספת כוללת הוראות ספציפיות כגון איזה ספרי חשבונות צריך לנהל, כיצד לתעד את הרישומים השוטפים, איזה רישומים
צריכים להתבצע בסוף שנה ועוד מגוון רחב של נושאים החלים על העסק באופן ספציפי בהתאם להוראות.
אי ניהול בהתאם להוראות החוק יכול להביא לפסילת ספרים ע"י מס הכנסה.
להלן התוספות על פי הוראות ניהול ספרים של מס הכנסה :
תוספת א' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי יצרנים
תוספת ב' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי סיטונאים
תוספת ג' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי קמעונאים
תוספת ד' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי קבלנים
תוספת ה' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי בעלי מקצועות חופשיים
תוספת ו' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי רופאים
תוספת ז' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי בעלי בתי ספר לנהיגה
תוספת ח' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי בעלי בתי ספר
תוספת ט' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי סוחרי מקרקעין ומתווכי מקרקעין
תוספת י' - ניהול פנקסי חשבונות על ידי סוחרי רכבומתווכי רכב
תוספת י"א - ניהול פנקסי חשבונות על ידי נותני שירותים ואחרים
תוספת י"ב - ניהול פנקסי חשבונות בידי חקלאים
תוספת י"ד - ניהול פנקסי חשבונות על ידי בעלי תחנות דלק
תוספת ט"ו- ניהול פנקסי חשבונות על ידי סוכני ביטוח
תוספת ט"ז - ניהול פנקסי חשבונות על ידי יהלומנים
אנו ממליצים לבדוק היטב עם רואה חשבון או יועץ מס לאחר פתיחת עוסק מורשה או פתיחת עוסק פטור את החובות
על פי הוראות ניהול ספרים של מס הכנסה בכדי לא לבצע טעויות שיתכן שיעלו לאחר מכאן ביוקר .
במידה ואתה מעוניין לקבל הדרכה כיצד לנהל את ספרי החשבונות בהתאם להוראות החוק או לתקן טעויות שבוצעו
בעקבות אי ידיעה אתה מוזמן למלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.
|
|
|
|
|